Pratat med 'prataren'...

Gó förmiddag!
Mannen drog tidigt och jag var också uppe tidigt, hade ett morgonmöte med min psykoterapeut...
Efter de mötena är jag rätt omtumlad... ledsen, arg, besviken, förvånad, jodå, även glad och lättad! Men det tar på krafterna... 💛
På hemvägen köpte jag några fina blommor! 💛
De piggar upp! 💛
Nu tar jag en paus, så får vi se vad som händer sedan... 💛
 
Hoppade yogan igår, vi firade ju och tog det lugnt! Men ikväll har jag fått en plats, yiiiha! 
Fotografering av vårt älskade hus, och visning på det, är bokat!! 😬 Nuuu köööör vi!!
 
Puss på er!
💛💛💛 
Jaana
2018-01-31 @ 14:26:58

Visst tar det kraft att prata.
Jag tycker det är skönt att skriva ner samtal. Vad känner jag när jag kommer hem, vad vill jag jobba mer med eller kanske rent av lämna.
Bra att ha mål med samtalen, men de har ni säkert. Sen kan man ju alltid skriva ner på lappar det som var jobbigt och som man kanske har pratat färdigt om och SEN,,,eldar man upp dom lapparna....;)
Så härligt att du har Yogan som ger dig energi och styrka. Det är BRA.
Fint att avsluta dagen med också kan jag tro.
Vilka fina blommor du köpt, jag brukar också köpa blommor till mig själv, den första du köpte, potatisblomman...åhhh jag älskar dom.♥
Nu ska jag äta semla...som min granne köpte till mig♥ Hörs sen. kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0