Morgonyoga! đŸ™đŸ»

Hej!
Uppe tidigt och tog min kaffe, sen Ă„kte jag bort till yogan, 06.30 hade jag 'bĂ€ddat' med matta och filtar! Farbror Å ledde passet idag, jag gillar honom, han gĂ„r runt till alla pĂ„ sista vilan och trycker till axlarna, det Ă€r jĂ€tte skönt! ♄ Den hĂ€r veckan har jag varit pĂ„ fem yogapass och ett gympapass! LĂ„nga promenader dĂ€remellan, kĂ€nns riktigt bra! I helgen siktar jag pĂ„ hĂ€rlig skogspromenad med matsĂ€ck (pĂ„ Landet!), gĂ€rna med lite sol! 
Efter 'Friskis' Ă„kte jag bort till CityGross och handlade, sĂ„Ă„ skönt, knappt nĂ„gra mĂ€nniskor dĂ€r! Sen tog jag vĂ€gen förbi Lilla Aska och Mamma! TĂ€nde ett ljus och saknade... ♄
Nu Àter jag min frukost och vÀrmer mig under vÀrmefilten! TÀnkte faktiskt packa ihop och dra sen, jo, till Landet! VÀrma upp huset och lÀgga mig och lÀsa, mysigt!
Jo, absolut, smĂ„glĂ€djorna, ha, roligt ord! 😍 Men det ska man verkligen, hitta det lilla i det stora liksom... viktigt!
Hoppas ni fÄr en skön dag, kvÀll och helg! Vi hörs sÀkert!
Köss! ♄



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet pÄ en, nu liite Àldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0