Lägenhet! 👍🏻

Hej och hallå!
Jo, mannen är hemma, tjohoo, och imorse var vi och skrev på kontraktet för vårt nya hem, TJOHOOOO!! Det blir bra det här, det känner jag! 💙
Ja, min 'sav' har absolut stigit en del idag!!! Tack, för det! 💙
 
Kom med på yogan igår kväll, Energy 90 minuter, det kändes! Ikväll står jag på kö för ännu ett pass... jo, men det känns bra i kroppen ändå, även om jag ömmar lite här och där, men jag gillar verkligen den där stunden... Mannen följer med ikväll, men han går andra pass...
 
Fick rådet av en vän att kontakta Kvinnokliniken för mina klimakteriebesvär, så nu har jag ringt, de ringer upp i eftermiddag! ✔️Check på den... Jag har ätit ett naturpreparat i många år, egentligen från början för PMS, har inte vågat sluta ta dem, men... hur mycket de egentligen hjälper, vet jag inte... har bara tänkt, och accepterat, att 'så här är det att bli äldre'... men varför ska man lida om det går att göra något åt...? Tack, min vän, för den 'sparken i ändan'! 😉 Det var lika när jag började ta de där pillren för pms:en, det var en annan vän då, som gjorde mig uppmärksam på det... Jo, jag är kanske lite dålig på att lyssna på min kropp...
Mannen jobbar hemma, så idag får jag sällskap vid lunch, trevligt! 
Ha det, vi hörs igen!
💙💙💙
Jaana
2018-01-30 @ 14:58:15

Heja heja dig Pia ♥️👍
Känner energin i dagens blogg 🙂♥️🎶🎵🎶🎵
Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0