Hundprommis! ♥️

Hallå igen!
 
Det är svårt att hålla sig ifrån 'paddan', när man så gärna vill blogga, jag tycker ju det är såå roligt! Jaja, ett snabbt inlägg igen då... 😬
Min hundkompis ringde, när jag var nästan redo att bege mig till biblioteket, vi pratade tidigare i veckan om att gå ut tillsammans... Så jag klädde på mig och gick bort till henne och fina Ella! ♥️
Fantastiskt i skogen, frostiga, fina träd! ❄️
Helt plötsligt kom vi in i ett mycket vintrigt sagolandskap...?! Hm, jaha, det var skidklubben som sprutat snö för att kunna fixa spår... (nej, vi gick inte i spåren! 🙄)
Vi mötte en mycket trevlig hund med sin husse, sen kom en häst med ryttare och så såg jag ett rådjur som låg på en sten, inte alls långt ifrån vägen vi gick på! Ser du det?
Det låg faktiskt stilla fast vi gick förbi! ♥️
En underbar promenad på ca 2.5 timme, tiden gick fort! Vi pratade och vi pratade, snälla tant S och jag! Det sorgliga är när man ser Ella och tänker att för bara en liten tid sedan var de fyra kompisar, som drog framåt i sina koppel... nu är bara Ella kvar... ♥️ Men det är en ära att få gå med henne, hon är en fin hund! 😍
Vilar en stund, får se om det blir något biblioteksbesök idag, vi ska ju på gymmet också senare... men just nu tar jag i alla fall en liten paus!
Puss, puss! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0