Gryningsljus...

Halloj!
Uppe tidigt imorse, hade en morgontid hos min 'pratare'...
...Ă€lskar ljuset, gryningsljuset! đŸŒ„ Skymningen kan vara lika fantastisk den!
 
EfterÄt Äkte jag bort till 'Friskis' och hoppade in pÄ pensionÀrsgympan, sÄÄ trevligt! KÀnns lite som yoga med tempo, passar mig perfekt!
 
Ja, vad ska man sÀga... mycket tankar som snurrar i huvudet efter ett samtal med psykoterapeuten, men hon Àr bra, jag Àr jÀtte glad att jag har henne! Jag tror att det kommer bli bÀttre... jag alltsÄ... stark... och glad! Det siktar jag mot...
 
Hörni, dags att laga lunch, mannen jobbar hemma idag, sÄ jag fÄr sÀllskap! IkvÀll vÀntar ett spÀnnande möte, berÀttar mer senare!
đŸŒŒđŸŒŒđŸŒŒ
Ha det!
Jessica Högberg
2018-01-08 @ 11:40:54
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Vilken bra start pÄ dagen, hoppas den forsÀter lika fint!




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet pÄ en, nu liite Àldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0