Fira!! đŸ„‚

Halloj!
Visst var det fantastiskt vackert ute tidigare idag nÀr solen sken!
Vit och fin, orörd snö... nu, nja, nu Àr det bara slaskigt...
Har lÀst och vilat större delen av dagen... Vi Ät lunch, mannen och jag, med god efterrÀtt, mangosmoothie!
Handlade pÄ eftermiddagen, lite 'bubbel' bl a, jo, sÄ nu har vi firat att vi 'Àr med lÀgenhet'!!
Hurra, hurra, vad bra!
SmĂ„ efterrĂ€tter! Hihi! Min stockholms-vĂ€ninna som 'lurat' mig! 😉 Riktigt goda! 
 
Mannen Àr fortfarande 'jetlaggad' och trött, sÄ vi har krypit ner i sÀngen med varsin 'padda'... 
 
Hörni, en bra dag ÀndÄ! Har ocksÄ bokat tid för bÄde mina klimakteriebesvÀr och för att ta bort fula leverflÀckar...! KÀnner mig nöjd! Vi hörs imorgon!



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet pÄ en, nu liite Àldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0