Dagens 'pepp'...

Godmorgon!
 
Vaknade imorse och trodde det var mitt i natten och då var klockan sju!! Jo, senaste dagarna (nätterna...?!) har jag sovit bra faktiskt! Jätte skönt! Dragit ner på mitt internetanvändande, känner skillnad... min huvudvärk blev också bättre, men igår, då jag använde 'paddan' igen (kanske för länge...?!) blev värken i huvudet värre igen, kände av det när jag vaknade imorse t o m... Ok, därför blir det ett snabbt inlägg... 🙄
Fick de här fina korten i present av en vän för några år sedan... 
...så idag fick jag detta budskap! Ok, jobbade hårt med min rensning igår, idag ska jag ta det lugnt...? 😉
 
Fick faktiskt lust att åka in till biblioteket, låna lite fler böcker, har läst ut dem jag lånade på Landet... Måste t o m fixa ett eget lånekort, har inte haft det på många år... Gillar atmosfären på bibliotek, tystnaden, lukten av gamla böcker, vördnaden som andra människor också tycks känna... lite som i kyrkan faktiskt, man 'uppfylls' av något 'aktingsfullt'...  ♥️
Igår kväll var jag på skön yoga, tillsammans med min lilltjej (hon sa att jag var vig...?! 😉)... ♥️ Efteråt gick vi på kafé och drack varsin kopp 'Supercino', något nytt och trendigt med nyttiga pulver och 'nyttigare' mjölk...
...våra var med hampa, choklad och havre-/kokosmjölk, gott! Mysigt att sitta en stund! Släppte av lilltjejen hos en kompis och jag åkte hemåt och kröp under värmefilten, min älskade filt!! ♥️ Varför har jag inte haft en sån förut...?!! Ikväll ska vi på yoga igen, men tänkte kanske gå igenom gymmet en stund innan... 💪🏻 Yes! 
 
Hoppas ni alla får en bra dag, det är kallt ute, på med långkallingar och mössa!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0