Tidig morgon...

Yes, godmorgon!
Mannen gick 05.13, då gick jag upp och gjorde kaffe! Men nu äter jag frukost...
Tvättmaskinen rullar, tvätten är vikt och inlagd, fönsterna står öppna och släpper in kall, fräsch (pigg?!) luft och jag har duschat... jo, idag måste jag få lite gjort...! Igår var en slö dag, även om tvättmaskinen ändock gick, så låg jag mest i sängen och kollade 'Sofias Änglar'... - Det är väl inget bra program...?! sa lilltjejen och hon menade att det är ganska sorgligt... jo, det är sant, men ibland är det skönt att få gråta lite och jag älskar att se det de gör!
 
Men idag ska jag iväg till min 'pratare', sen handla på Coop och ikväll har jag en spännande grej, berättar mer efter!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0