Sakna vårt hus...?! 😳

Hallå!
Vårt allrum i källaren...! Jo, visst kommer jag sakna huset, särskilt vissa rum... Det här har varit fantastiskt att ha! Främst har väl barnen utnyttjat det, när de tagit hem kompisar under åren, och tittat på film och umgåtts... När vi byggde det, så var det relativt nytt (och dyrt!!) med platt-tv (2004), så det var ju häftigt! 'Surround-sound', karaoke, spelet Wee och massor av filmer... nu är ju inte det någon 'big deal' längre... 😧 ...jaja, 'allting har sin tid'... 💙
 
Soffan (bädd-) tänkte vi ta till Landet, förhoppningsvis får vi in den i vårt lilla gästrum, det får bli nya Greklands-rummet! Det blir bra! Det är ju ändå en stor del av vårt liv... 🇬🇷
Gjorde mig en kaffe nu och satte mig en stund... Killarna från Återvinningen var här före tio, lastade in mina grejer snabbt i sin lastbil och drog! UNDERBARA killar, jag är såå tacksam! Hoppas det kan glädja många andra människor, en del av sakerna... 💙
Hörni, jag har 'misskött' min yoga, har inte riktigt orkat... har en bokad tid ikväll och meningen är förstås att jag SKA GÅ...! Hehe... Ska träffa lilltjejen en stund först på eftermiddagen, sen kommer mannen hem ikväll, det blir skönt, vill inte vara ensam mer... 😔
 
Puss&Kram
...från mig och Josh!
💙💙💙
Jaana
2018-02-15 @ 13:43:25

Ibland tänker jag , saker är saker, minnen 😍 dom bär man kvar för alltid.
Men allt tar/har sin tid liksom. ❤️
Hoppas din stund med Lill tjejen och yoga blir en fin stund ❤️✨
Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0