Målare 🎨

Halloj!
Min middag, räkpasta... men var egentligen inte så hungrig...
 ...ooops, det var gott!!
 Så ringde lilltjejen... hon hade inte fått någon semla idag! 🙄 Det gick ju inte an, jag åkte genast dit! De här var goda, men inte de Bästa... och nr 2 för mig den här veckan... (Vet ni, Josh var där hemma också...?! 🎶)
Lilltjejen bäddade åt sin kattunge! 😻
Sen lånade jag lilltjejens målargrejer! Det var kul! Jo, det här är en bild från... imorgon?! Hihi, ska faktiskt 'kalasa' på semlor även då! Ha, blir min TREDJE!! Oh, my God, sen blir det vatten och bröd i en vecka!! 😱
 
 
Ok, godnatt, imorgon är en ny dag, en ny semmel-dag... puh...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0