Läkarbesök och 'snögirlanger'...

Godmorgon!
Jo, men visst... 🙄
Kolla, så fint på vår baksida! Snön har formats till 'girlanger'!
Ja, det är rätt mycket snö just nu... 
Idag ska jag till vårdcentralen och ta bort leverfläckar (hm, varför heter det 'lever-'...?!)! Hu! Gillar inte läkarbesök, jobbigt... Men jag gör det då och då, senast var kanske tio år sedan, då tog jag bort 17 st! Får tyvärr mycket såna fläckar, men tycker de är fula och det är ju också bra att kolla upp dem, för de skickas även på analys... önskar det var gjort... 😟 
 
Har också ett möte ikväll som känns lite jobbigt, ah, det är privat... 😕
 
Så ÄVENTYR, jovisst, men dagens 'äventyr' hade jag gärna hoppat över...
❄️❄️❄️
Hörs senare!
Jaana
2018-02-08 @ 19:24:11

Kram ❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0