Fortsättning köket...

Hej på er! 
 
Mannen var uppe tidigt imorse och tittade på OS... men tydligen gick det inte lika bra för Sverige som igår, heja Kalla! 💙 Själv är jag inte särskilt intresserad, även om det är kul att Sverige vinner...
Frukost framför brasan! Sen fortsatte jag med rensning/rengöring av skåp och lådor i mitt kök... oh yiises, vad grejer...
...men att 'namna' mina barns kläder ska jag väl inte behöva göra mer...?! De fyller faktiskt 30, 27 och 24 i år...?!! 😧 Hehe... jaja...
 
Vi tog en paus och åkte bort till MAX och åt varsin 'syndig' hamburgare, och efterrätt...! Tog en kaffe på 'macken' och åkte upp till vårt framtida 'hemkvarter'... kikade ut var vi kommer få vårt garage 👍🏻, perfekt! Nu tänkte jag göra klart resten av skåpen i köket, hej hopp...
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0