'Fet-måndagen'...

Hej där!
Har fortsatt städ- och rensning idag, plockat bort mer personligt, faktiskt packat ner i lådor, ingen idé att ställa upp här igen... Skåpet är också rensat och rengjort invändigt... Det här skåpet/tvbänken är platsbyggd och stannar därför i huset... Återvinningen bokad till senare i veckan... Mannen jobbade hemma idag och när han fick några inställda möten, så fixade han skinnsofforna, dammsög, tvättade och smörjde in! 👍🏻 Bravo!
Jag hade ett ärende på eftermiddagen... jodå, det gick bra... 😬
Stannade på Coop på vägen hem och handlade... njo, imorgon är semmel-dagen, jag veeet, men då är jag ensam, roligare att fika med sällskap! ♥️ Jag tog en vanilj-, sååå gott!!
 
Avbokade kvällens Yoga Energy 90 minuter... jag är lite 'mör' redan och den är rätt krävande... Vi avslutar dagens 'rens/städ' och äter god mat! Imorgon kväll... IMORGON KVÄLL BÖRJAR KÖREN!!! 😍 Tjoohoo!
🌸🌸🌸
Puss&kram! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0