Fantastiska hundvänner! ♥️

Hej!
Det är gjort!! Mina fula 'prickar' är bortskrapade! Njo, behövdes inte ens bedövning! Några dagar med plåsterlapparna, sen är det klart!
Var in i centrumet och skulle köpa lunch efteråt... 
...unnade mig lite 'godis'! För att jag varit så duktig!! ☺️
Sen ringde jag en av mina hundvänner och följde med henne och Ella ut i det underbara vädret! 💙
Vi gick vid golfbanan, hur vackert?!! ❄️💙☀️
Någon hade satt upp en fin holk till fåglarna, trevligt! 💙
Så blev jag inbjuden på lunch hos min hundvän och man, sååå gott!! Rotmos och fläsklägg, det godaste jag ätit på mycket länge!! Tack, snälla tant S!! 💙 
Ja, dagen idag blev ju bra mycket bättre än jag först trodde... en liten bit kvar... men det går...
 
Hörs imorgon, hörni!
💙💙💙
Jaana
2018-02-08 @ 19:22:36

Så bra! Så skönt att få det gjort.
Härligt att ha hundvänner, och bloggvänner😉❤️
Va rädd om dig.
Kram Jaana




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0