Bra lördag!

Hallå, hallå!
Började röja mina köksskåp imorse, hittade det här! ♥️ Kom inte ihåg att jag sparat dem...
Glasskåpet klart! Två lådor med 'udda' glas ordentligt paketerade i papper, de ska till Återvinningen...
Tallriksskåpet! Där har jag också plockat ur massor... även ett tredje skåp och några lådor är ordentligt urplockade och rengjorda...
Så, mitt kök är 'avskalat' inför visning... några grejer till ska jag plocka bort innan det är dags, även köpa till lite fräscha blommor...
Vid fyra slutade vi jobba och gjorde oss i ordning för teater, hoppade på bussen in till stán! 🎭 Teatern handlade om Ingrid Bergmans liv, 'Camera', den var riktigt bra, mycket fin musik! I pausen tog vi lite dricka...
Efteråt gick vi och åt mex-mat!
Margerita! 🌟
Ceviche på vit fisk, chili, lime och koriander, såå gott!
Och churros!! Med vit choklad och jordgubbssås, mums!!
 
 Åh, hörni, jag är slut!! Ska sova nu.... snart... godnazzzzzzzoooo...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0