Alla Hjärtans Dag ♥️

Hej!

 Var tidigt hos min 'pratare'... När jag åkte därifrån, genom 'småstadens' lilla gata, hade blomsteraffären strött ut rosenblad på vägen, likaså på trottoaren utanför affären, i form av hjärtan... då brast det...! ♥️ Ibland behövs inte mycket, bara att någon är snäll... blombladen låg ju där även för MIG, för att göra mig glad! Kände att jag behövde åka ut till Mamma... Hennes födelsedagsbukett 'stod sig' fortfarande, men hon fick en Valentine-ros! ♥️ Yes, forever in my heart! ♥️
 Önskar skicka STORA VARMA ♥️:an till min familj, till mina vänner, till alla som jag känner och även alla andra! Ha en underbar dag och ta hand om varandra!
 
Själv ska jag träffa min vän i eftermiddag och äta vaniljsemlor!
 Puss, puss!
♥️♥️♥️
Jaana
2018-02-14 @ 16:19:35

😭nu gråter jag av ditt inlägg.
Tack för stunden idag.
❤️
Kramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0