Lucia! 🌟

Hej och hallÄ!
Hörde aldrig av mig igĂ„r, var sĂ„ elĂ€ndigt trött och frusen... Ă„t och la mig att vila... đŸ˜«
 
Men upp imorse, with the tupp, jo, tidig morgon och dessutom Lucia-dag! 🌟 Fick se mitt första LuciatĂ„g pĂ„ mĂ„nga Ă„r faktiskt! Mysigt! Jo, den större avdelningens barn ’lussade’ för oss tvĂ„ smĂ„tting-avdelningar! PĂ„ eftermiddagen var det dags för vĂ„rt firande och det blev som en Lucia-sĂ„ngstund runt en fladdrande tomtelykta, tillsammans med förĂ€ldrar och syskon! Jo, faktiskt riktigt mysigt och lagom! EfterĂ„t fikade vi, familjerna med medhavd ’fika-korg’...
Jag slutade typ mitt i ’minglet’, men det var skönt, var vĂ€ldigt trött... VĂ€l hemma Ă„kte ’glorian’ av och jag gjorde mig en kaffe, var sugen... och vĂ€rmefilten över benen, herregud, sĂ„ frusen jag Ă€r!
 
Jaja, en rÀtt bra dag ÀndÄ! Imorgon Àr det fredag, dån före Dån! JA, vÄr Julshow pÄ Saab Arena med Joyvoice! Det Àr ju pÄ lördag!! Tjoohoo!
Nu har mannen satt pÄ tv:ns Luciamorgon! Vi hörs!
🌟🌟🌟 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet pÄ en, nu liite Àldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0