Lite luft...

Gó kväll!
Så tog jag mig äntligen i kragen och gjorde en ’grönis’, mums! Grönkål, avokado, kokosolja, chiafrön, banan, ingefära, gurkmeja och kanel... man tager vad man haver, lite så... fick i mig lite mat också, innan...
Nu på kvällen gick vi en promenad upp till Coop, jag behövde lite frisk luft, kände jag... Hittade en bok som jag vill läsa... och chokladen?! 😳 Alltså, den här har alltid varit min favorit, men på senare år så är den svår att få tag i! Har trott att den utgått? Så när jag hittar den, MÅSTE jag köpa en! Kan jag inte äta den idag, så går det säkert alldeles utmärkt en annan dag...! ☺️ Hihi...
 
See you tomorrow, folks!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0