In english...

Hello, hello!
Hörni, Bästa Dagen, eller hur?! 😍
Sitter fortfarande här i pyjamas och ’raggisar’ (jo, jag har stickat dem... ☺️) och lyssnar på julmusik med Carola, fast på engelska! Många låtar jag bara hört på svenska innan och de är faktiskt lite annorlunda... älskar hennes röst! 🌟 Fantastisk! Och jag tycker att hon gör den bästa julmusiken, på något sätt har hon blivit så förknippad med Betlehem, Jesu födelse och liksom livets begynnelse... jovisst, när hon pratar, kan det bli lite överdrivet och pinsamt, men jag gillar henne ändå i den här rollen, att föra julens budskap och dess historia vidare, på ett mycket vackert musikaliskt sätt! Hallelujia! 😆
Tänkte mig ner till ’Viken’ och handla lite mat, kanske titta in på ’Bibblan’ och till Bagar’n...?! 😳 Kanske... hehe (har redan ’glömt’ min överdos av socker förra helgen...)...
💜💜💜
Puss&kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0