Äntligen! ♥️

Hej alla!
*Waynes Coffe
En lååång öppningsdag... dessutom större delen av dagen i kökstjänst... 👩‍🍳 ...ja, vår kära ’köksa’ hade semester! Min första dag i köket som ansvarig, så... puh, det var en pärs! Herregud, så mycket disk! Jag behövde dock inte laga maten, den kom levererad från skolan i värmeskåp, smidigt ändå... men upplägg och sen disk... hehe... Jaja, det gick bra, alla mätta och belåtna! 👍🏻
 
Efter jobbet åkte vi mot stán, min man och jag, jag ville köpa en svart långärmad t-shirt att ha under min glitter-tunika imorgon! 🌟 Började med en lugn och god fika (ovan)... i skymning... 💙 ...I love...
Köpte också en mjuk dagis-tröja...
...och en till (mörkblå förstås, inte svart...)!
Gick in på Systemet och handlade inför Julafton... lite glögg (glüwein) också, till ikväll...
...åååh... gott...
 Kanske blir det inte tid för bloggen imorgon, så vi ses igen på söndag, garanterat! 
Puss&kram!
🌟🌟🌟



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0