Skogen och Hemma...

Hallå!
Vi tog en promenad i skogen på förmiddagen... 
😥
Satt en stund på en kulle och 'filosoferade', luktade, lyssnade... men så kom regnet!! Tog skydd under en gran, men regnet ville inte sluta, så vi fick knalla hem i 'blötan'... Som tur var, så var braskaminen lätt att få fjutt i igen, så mina byxor fick torka...! 
Efter en dusch, så packade vi ihop och åkte... Stannade för lunchrast på Ringarums (johodå, brun mat blev det; portergryta och potatis! 😝)... Väl i Linköping handlade vi lite mat på MAXI (♥️♥️♥️♥️) och jag hittade 'Månadens Bok'!! Yeah, bra, för jag glömde min bok på Landet... klantigt...
Och om en stund, mina Vänner, så blir det gymmet på Friskis! Mannen ska på spinning... tjohooo!
♥️♥️♥️
Hörs vidare!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0