Persienner...

Hallå, alla! ♥️
Imorse var jag hos tandläkaren, eller rättare tandhygienisten! Hon gjorde rent, tog bort tandsten och dylikt, och röntgade, inga hååål!! Nja, det har jag faktiskt inte haft de senaste 25 åren... I alla fall, jag ska göra mina tänder riktigt fina, jag ska testa att bleka dem! Jo, faktiskt! Jag har velat det i många år, men tycker att det är väl dyrt... men nu så! 😬 Nästa vecka händet det... hehe!!
Åkte till min fina bloggkompis efteråt, nästgårds... 😉 ...fika och lite hundkel! Sen mot K-rauta, för att byta de 'feliga' hyllplanen... åh, suck, de hade bara tvåååå av de rätta!! Slut överallt!! 😩 Jaja, bara att vänta då... shit! 😡
 
Hämtade mitt färdiga pass, sen åkte jag mot stationen för att vänta in min man (från jobbet)... en kall kaffe i väntan...
Vi bokade tid för 'persienn-gubben' att komma hit och mäta, jo, vissa av våra fönster måste vi skaffa persienner till! Check ✔️ Det är alltid så när man flyttar, några tråkiga 'måsten'...
Förbi Coop och handla lite GOTT och så hem och laga mat... Medans maten stod i ugnen, passade det med en liten ouzo på 'ballen'... 😳 ...och boken (ovan) köpte jag till min 'abstinens', jo, jag hade ju inget att LÄSA?!! 😩
 
Hörni... imorgon är det onsdag... hörs då...
💙💙💙
Jaana
2018-08-07 @ 23:05:13

🤗♥️ så glad att se dig idag!!!
Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0