Ny dag...

Ja, hej! Vad dagarna går... hm... Har sökt några jobb under de här två veckorna och fått några svar, inga napp... 😏 ...jaja, bara att fortsätta, antar jag...
Resten av tiden gör jag... annat! 😋 Igår fick jag fin choklad av Mezzos matte, efter att jag passat honom några timmar... tack, snälla!! ♥️ Bestämt mig för att smaka en bit, då och då... hehe, njo, försöker ju låta bli 'godis', men ibland så... Kalle är med mig! 👍🏻
Efter min 'hundpassning' och lite middag, lá jag mig och läste... riktigt skönt! Jag är lite öm i kroppen sen gymmet, tror jag... tänkte mig ett nytt pass på fredag morgon, ikväll blir det YOGA... Cyklat har jag gjort en gång den här veckan, men hundpromenader och flyttstädning får väl också räknas som 'träning'...?! Men visst, mer 'kondition' behövs absolut... höga planer för nästa vecka 😉!
Frukosten äten! Ska läsa min spännande bok en stund till, sen ska jag till min bloggväninna och 'snacka lite skit'! ♥️ Hundpromenad där också!
 
Hörs vidare!
♥️♥️♥️
Jaana
2018-08-18 @ 00:09:51

♥️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0