Norrköping, Söderköping och Landet...

Halloj!
Nja, fr o m nu slutar jag kolla klockan... oh, yiisees, sååå trött!
Efter jobbet (slutade tidigt...) åkte jag och fixade några ärenden och sen hem och packa och vänta ut mannen (han jobbade)... Min bloggkompis var förbi en 'snabbis', så vi hann byta några ord, vi hinner ju inte ses nu när jag jobbar... 😢 Så styrde vi mot lilltjejen i Norrköping! Pappa hjälpte henne att borra upp en hylla...
...och några tavlor och annat, så fint så! 💚
Sen fortsatte vi mot Landet... fastnade i Söderköping, långa köer, de har ju 'Medeltidshelg', kommer inte ihåg vad det heter... trist, dessutom regnade det massor... men nu är vi här! ♥️ Tog lite att äta och dricka och brasan är tänd, NU ÄR DET HELG! (Fast imorgon väntar en ångestfylld aktivitet... 😟 ...återkommer om det... ⛵️...)
💙💙💙 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0