Lördag...

Hej, heej!
Efter kaffet imorse (hm, inte så gott längre...?!), så blev det fin frukost!
Så rullade jag ut min 'yogamatta' på berget, men det blev lite 'knöligt'... flyttade upp till altanen och gjorde ca en halvtimmes yoga! 💙
💙
Sen var jag ner till 'Viken' och handlade lite, bl a en söt miniblomma! Också in till Bagaren och köpte till en bulle till morgondagens möte (tillkom en medlem...)...! 😳 Men köpte också deras Levainbröd, riktigt gott, har redan smakat! 😋 Men jag får nog vara lite försiktig med det, min mage började genast protestera... Trevligt chitchat med Bagaren himself, hans fru och sällskap!
Maten idag blev lite grekisk, stekta aubergineskivor, mums...
...tsatsiki förstås, likaså koriatiki (salladen) och grillad sovlaki!
Gottigottgott!! En liten chokladbit på det, det är ju i alla fall lördag (vegansk choklad 😜)... de där kardemummabullarna ligger på bänken och suktar mig... 😕
 
Nu blir det lite Per Anders Fogelström...
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0