Kompression och Mezzo... đŸ¶

Hej, hej!
JodÄ, det blev 'pankisar' Àven imorse!
 
Sen gjorde jag mig i ordning och mötte Mezzo och matte utanför, jo, det var planerat! Vi gick en timmes promenad... mysigt! Sen fick Mezzo gĂ„ hem och Ă€ta sin frukost och hans matte följde med mig upp pĂ„ en fika... mysigt, mysigt! ♄ Tack, Kompisar!
 
Vet ni, jag har haft lite problem med svullna ben ett tag... eller 'problem' Àr kanske att ta i, men jag har kÀnt av det, att benen liksom blir 'tunga'...
...sĂ„ nu har jag köpt kompressions-vad-strumpor! (Tant-varning...?!! 😬) Hehe! Men det var skönt! KĂ€nde mig genast 'lĂ€ttare' i benen faktiskt... Nu i vĂ€rmen, blir det kanske lite jobbigt att ha dem, men framöver...
...köpte tre par... 😉
Hörni, vi tĂ€nkte faktiskt Ă„ka till Landet ikvĂ€ll, det ska bli skönt! Kanske blir det middag pĂ„ vĂ„rt 'favvo-brun-mat-stĂ€lle'...?!! 😝 Vi hörs igen, garanterat!!
💚💚💚



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet pÄ en, nu liite Àldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0