Bestiga berg... ⛰

Hej på er!
Igår kväll tog vi en promenad... En granne hade fällt några träd, som min man tittade längtansfullt på...!! 😉 Hehe...
Vattnet var lite 'stökigt'...
Tillbaka hemåt! Mannen hade klippt dikena...
...en del kvar...
Jag har två lampor i fönstret som alltid lyst för starkt, har bytt till svagare lampa flera gånger, men ljuset blir ändå för mycket... Nu satte jag i en 12W lampa och så satte jag en bit tyg över 'ljuspunkten'... 😏 ...njae, inte helt nöjd, men jaja... det får vara, tills jag kommer på något bättre...
I förmiddags åkte vi bort till en handelsträdgård, jag ville köpa grönsaker... meen, det var lite dyrt och inte så fräscht... 😳 ...det blev inga grönsaker...! Istället åkte vi ner till 'Viken' för att leta efter den utkiksplats vi läst om i Valdemarsviksbladet... en av de högsta punkterna i stán, jo, det finns mycket höga berg här!
 
Det första försöket gick en bit upp, men vi enades om att det inte var rätt...
...men sen så! Men vi hade ändå hittat fel uppgång, men en mycket trevlig man, vars trädgård korsades av den uppgång vi trodde vi skulle, bjöd in oss, visade 'sin' väg upp och berättade på! 💙
Vilken utsikt!! Sååå vackert! ✨ Nja, inte själva stán kanske, men viken och naturen runt! Fantastiskt!
 
Det är söndag, folks! Mannen har ett styrelsemöte här, men sen åker vi hemåt! 
💕💕💕
Höres!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0