Söndag ❤

Hej!
Plockar böcker ur min semesterhög, som inte hanns med i somras... Nu när jag sitter hela dagarna hos mamma, så passar jag på att läsa... det ger ro... Däremellan tittar jag till henne, hjälper henne med dricka och mediciner, njo, det är det enda hon får i sig nu... Imorgon kommer Hemtjänsten och, hoppas jag, tar över mycket av det dagliga praktiska... Jag vill bara finnas där för att krama min Mamma, prata och lyssna på hennes drömmar/historier (korta stunder...) och hålla hennes hand... ❤ Jag vet att hon 'vill vidare', det pratar vi också om... men allt har sin tid... det är jobbigt att se henne så här, men emellanåt skojar vi och skrattar och det känns ändå varmt i hjärtat, hon har humorn kvar! 
 
Godnatt med er, imorgon är en ny dag...
❤❤❤



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0