Att vara i nuet...

Hej på er!
TACK alla, för att ni bryr Er, ringer, sms:ar och meddelar på annat sätt, UNDERBART! ❤ Jag blir såå glad!
Fick bl a rådet att försöka vara närvarande i nuet, så mycket jag förmår, inte älta varken bakåt eller framåt... göra bra saker nu, sånt jag mår bra av NU... Det gör jag faktiskt! Igår kväll satt lilltjejen och jag framför tv:n och såg 'Hajar som hajar' och skrattade! 😍 Eller att gå ute i naturen är också 'helande'... precis gått en underbar hundpromenad i skogen nu... ❤
 
Min älskade kör började ju i tisdags, DET är helande och där måste man vara i NUET! Helt fantastiskt! Och nu, min fjärde termin, känner jag mig också så HEMMA där! Jag har fått VÄNNER som kramar om mig när jag kommer och frågar hur jag mår, de läser min blogg... ❤
Boostat mig själv här på morgonen, med två nya fina kör-tröjor! ❤ Jag älskar det verkligen!! 😍
 
Ska till Mamma på eftermiddagen, vi ska snacka 'skit'! ÄLSKAR att snacka skit!!
❤❤❤
Vi hörs igen!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0