Samtal...

Godmorgon!
 
Hm, har sovit dåligt inatt, låg vaken i timmar och kunde inte somna... det händer ibland... och då snurrar ju tankarna... suck...
 
Idag ska jag på samtal, med min psykoterapeut, mitt tredje samtal... Det har hänt så mycket under den här tiden jag har gått till henne, på något sätt känner jag att det var 'i rättan tid'... så mycket sorg som jag inte upplevt under hela mitt liv... 😔 ...jag har varit förskonad, för visst inser jag att alla människor någon gång hamnar i liknande situationer, hela tiden... det är väl livet...
 
Ska en sväng in på Skatteverket, när jag ändå är i stan... kanske tar jag en kokoslatte, bara för att känna mig som en av dem...?! Hehe, nja, det där förstår ni kanske inte, men jag har väl alltid haft nån liten dröm om att vara en busy woman, som tar en kaffe to go...! Eller inte, jag vet inte... Inte så dumt heller att vara en Hemmafru, som kan ta en kaffe i lugn och ro... 😚
 
Ikväll blir det ett pass yoga igen, jag gillar det verkligen! Igårkväll efter Yoga Soft, när jag satte mig i bilen, så kändes ryggen plötsligt så bra, mjuk på något sätt! Jag inser att jag är stel både här och där och min rygg är nog inte den starkaste, även om jag över lag är ganska rörlig... hm, nja, men jag kände faktiskt en skillnad, där och då, och det beror säkert på yogan! ❤
 
Kaffe nu...
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0