Minus 1 hund...?!! 😳

HallÄ, hallÄ!
 
Åh, jag har varit och sjungit och 'galit' sĂ„ jag Ă€r nĂ€stan hes!!! Det Ă€r sĂ„Ă„Ă„ kul!! Tjoohoo! Snart Ă€r det stor konsert i Saab Arena, 25 november!! đŸ‘đŸ» Ojoj, sĂ„ kul det kommer bli! Charlotte Perelli Ă€r gĂ€startist! 😉
En bra avslutning pĂ„ en annars ganska Ă„ngestfylld dag...! 😬 Lilla Pippin smet ifrĂ„n mig Ă€ven idag och jag fick inte hem henne!! Minsta lilla jag försökte dra i kopplet, sĂ„ smet hon ur det! Godiset tittade hon inte Ă„t ens...
 
Jag stĂ€ngde in henne i deras trĂ€dgĂ„rd (...ja, för som tur Ă€r, sĂ„ springer hon hem till sig!) och sprang hem till mig med Ella, tillbaka till Pippi och försökte igen, ringde hennes Matte och frĂ„gade om de hade en extranyckel liggande/gömd, tĂ€nkte att jag kunde slĂ€ppa in henne och lĂ„ta henne vara hemma de timmar innan de kom... nej, de hade ingen... StĂ€ngde in henne igen i trĂ€dgĂ„rden och sprang hem och hĂ€mtade min bil... kopplade henne med bĂ„de sele och halsband, med ett koppel i varje ögla, och pĂ„ sĂ„ vis hade jag tvĂ„ 'tömmar' att leda in henne i bilen med... och det gick!! Suck, herregud...! TvĂ„ hundar förblev i alla fall tvĂ„ hundar...?! TĂ€nk att fĂ„tt lĂ€mna tillbaka minus 1...?!!! Oh, my God... 😳
Jaja, de hundarna Ă€r nu tillbaka i sin Familj! ❀ Safe&sound!
 
Hörni, jag har testat Årets Glögg! Vit glögg, jĂ€tte god!
Jag Àr ju inte sÄ förtjust i rött vin, sÄ det hÀr passade mig bÀttre!
FrĂ€scht! đŸŒ¶
Min 'bĂ€staste' barndomsvĂ€n ringde precis! ❀ Jag fĂ„r trĂ€ffa henne i helgen, jag lĂ€ngtar!! 😍 Ă…Ă„Ă„h!
Annars...? Fick brevet idag, som jag vĂ€ntat pĂ„... inte kul egentligen, men... ja... Mamma Ă€r nu 'jordad' i Minneslunden i Lilla Aska... ❀ Lilla Mamma...
 
 
Men siktar framĂ„t!! Imorgon bitti blir det bra gympa igen!! 😄 Go, go, Go!!
 
Godnatt pÄ er! 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet pÄ en, nu liite Àldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0