Minnessida och epilator... đŸ˜«

Hej och godmorgon!
 
NÀr mannen gÄr Àr det svÄrt att somna om... hm... 
Mamma hade en epilator, som hon fick i födelsedagspresent av barnen ett Är... Jag tog hem den och imorse skulle jag testa att 'epilera' (...?!) benen... ooh, huuua, fyf***n!!! Det gjorde ONT!! Det gör fortfarande ont! Men man kanske vÀnjer sig... Men under armarna och 'bikinilinjen' vete tusingen om jag vÄgar...?!! - Aaahhhhjjjj...!!
 Fixade mammas bouppteckning igĂ„r och sĂ„ gjorde vi om hennes Facebook-sida till en Minnessida! ❀ KĂ€nns bra att ha den kvar, man kan gĂ„ in och kolla hennes bilder, skriva nĂ„got litet meddelande (hm, det kanske inte gĂ„r förresten, jag vet inte...?) och tro att hon fortfarande finns dĂ€r bakom... I alla fall sĂ„ vet jag att hon ser det jag skriver, bĂ„de pĂ„ bloggen och pĂ„ Facebook, she is almighty!! Ha, kan man sĂ€ga sĂ„...?! Nja, men ni fattar... ❀
Tog det annars rĂ€tt lugnt igĂ„r, tittade pĂ„ film pĂ„ '🐾', Disney-film! ❀ Den hĂ€r var sĂ„ fin, 'Den snĂ€lle dinosaurien', jĂ€tte söt! Som vanligt, sĂ„ grĂ€t jag i slutet, det gör jag alltid, tecknat eller inte! Ibland Ă€r det skönt att se barnfilmer, de Ă€r oftast glada och snĂ€lla, och inte för komplicerade... lĂ€ttsamt och gulligt... Men började se den nyaste versionen av 'Alice i Underlandet' med Johnny Depp, men den var svĂ„rare... 🙁 ...stĂ€ngde av...
 
Skippade gympan, jag hade sĂ„n mensvĂ€rk, men istĂ€llet gick vi tvĂ„ lĂ„ngpromenader, morgon och kvĂ€ll, riktigt skönt! Det var rĂ€tt varmt igĂ„r, +13-14 grader! Fantastiskt höstvĂ€der! 🍁
 
Hörni, ha en hÀrlig dag, jag har nÄgra saker att bocka av idag, men vi hörs senare!
 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet pÄ en, nu liite Àldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0