Min söndag! ❤

Hej där!
Vaknade vid nio-tiden, drack en kaffe i sängen, sen tog vi en promenad...
...härligt nere vid ån! När vi kom hem smakade det gott med frukost!
Började stryka, men kom på att lilltjejen behövde mer förvaring i sin garderob... Jag hade en hög trådkorgsställning i tvättstugan, som gick att dela på, så det gjorde jag och körde över till henne... 👍🏻 Nu kan hon sortera och få ordning, no more excuse!!! 😏
Hittade 'Askaleden', som av en händelse, på nätet igår! Det är en vandringsled, två olika långa, därute vid Lilla Aska Griftegård, där Mamma ska ligga i Minneslunden... Längs leden finns forngravar, faunadepåer och annat, att lära, läsa och titta på... även en grillplats! Det är otroligt vacker natur där ute och jag kände direkt att 'dit och där vill jag gå', i närheten av Mamma! ❤ Tänkte ta med en kompis dit nästnästa vecka, hon är 'promenad-tokig'! 😁 Hihi! Och lite matsäck, jag äääälskar 'fik' på utflykter! ❤
 
Vi ska äta lite soppa om en stund och senare blir det gymmet! Yiiiihaaa!!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0