HĂ€rlig hundpromenad! 🍁

HallÄ, hallÄ!
Hade planerat in ett gympa-pass i förmiddags, men nĂ€r solen sken och det var sĂ„nt dĂ€r underbart höstvĂ€der, sĂ„ ringde jag en hundkompis istĂ€llet, följde med henne och fina Ella ut! ❀
Öppna vidder, Landeryds Kyrka i bakgrunden...
Jag och snĂ€lla tant S, som alltid har massor av gott godis i fickorna, mina hundar Ă€lskade henne! ❀
Ella pĂ„ golfbanan! ❀
Efter en 2,5 timmes promenad och lite lunch i magen, Ă„kte jag till MAXI och handlade... Ett par nya trĂ€ningsbyxor för bra pris! Mina (Ă€rvda...?) var grĂ„/urtvĂ€ttade... 😏
Och lite godis! 😧 Lite 'bĂ€ttre' godis...! Ha en hĂ€rlig fredagkvĂ€ll, hörni!
 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet pÄ en, nu liite Àldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0