Fredagsgympa! 💪🏻

Hej och godmorgon!
Laddade med en sallad till middag igår, sen var jag på yoga, det var skönt... tycker stämningen är så mysig på yoga, nedsläckt, levande ljus och lugnt och stilla, känns fridfullt i 'knoppen'...! 💙
Men jag sover inte så bra på nätterna... Läste att magnesium kan hjälpa, plus att det hjälper mot kramp i benen och det får jag ibland på natten om jag sträcker på mig, hemskt obehagligt... beställt en burk...
 
 
 ...hm, även om jag stundtals gråter och bara vill typ som ovan, så... 
 
...försöker jag mestadels vara mitt milda, lugna JAG! 'Allt har sin tid...' Yes!
 
Gympa om några timmar...
💪🏻💙👍🏻💙👏🏻💙💪🏻



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0