Fint ❤

Hej, hej!
En mycket fin stund ute i Minneslunden för Mamma... ❤ Vi gick där allihop, pratade och skojade, tänkte (säkert...) och mindes Mormor... Såg henne i daggmasken (som var så 'på'...?!!) och i spindeln som kom gående... 😍 Diskuterade vilket hon skulle föredragit att vara...?!! Tror vi enades om daggmasken, som är tvåkönad, även om den delas lever den vidare, har två an... öh, nja, men vi skrattade gott och sa 'typiskt Mormor!!'... 😘
Tack, min älskade Familj, det betydde mycket för mig! ❤
 
(Kortet vi satte i Mammas blombukett, var en fin text som min äldsta tjej skrev om och till Mormor vår första tid i Grekland, 'The Person I most Admire'... 😍 Mormor var mycket stolt över detta och hade den uppsatt på kylskåpet... 😍)
 
Efteråt åkte vi och fikade tillsammans i Gamla Linköping! ❤
När vi skjutsat hem alla, åkte mannen och jag och åt i/på Ekkällan... helt ok!
 
Hanna Karlsson
2017-10-16 @ 12:29:38
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Vilken mysig stund ni hade tillsammans!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0