- Nu mår jag bra! 😍

Hallå, hallå!
Jo, absolut fulladdad med positiv energi! 
 
Var uppe tidigt, när mannen gjorde sig i ordning för jobbet, vid sextiden, tog min kaffe med honom... Sen började jag tvätta, städa lite, bädda rent i sängen... Klockan tio var jag på 'pensionärs-gympa'! Hehe! Inte elakt menat, gympan var bra, men 98 av ca 100 pers var säkert över 65, men vad gör det, det var TREVLIGT!! ❤ Kul, kul!
 
Sen åkte jag till Biltema och köpte kartonger...
...och hem till Mamma och packa ner det jag ville ha... Hennes grannväninna kom och tog lite fler saker, BRA! 😁 Och även en annan av Mammas vänner med sin gosiga ❤ Herman-hund kom och 'tittade till' mig! 😘 Så till 'tippen' med skräp... 
Hann med MAXI också på förmiddagen, köpte lite 'gott' till ikväll...
Så nu har jag duschat, hoppat i Mammas mjukisbyxor och tröja...
...kantarellsoppan är på G...
...och jag tar ett glas vin så länge! Ingen dålig Måndag, hörni! 
❤❤❤
Hörs imorgon, då får jag sjunga, yiiiihaaaa!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0