Tung dag...

Hej!
Var på samtal igår, med min 'pratare'... Efter de samtalen tappar jag liksom 'bort mig själv', känner mig helt 'lost' i flera dagar... Var bjuden på lunch idag hos en av mina fina hundvänner, men jag klarade inte av att gå dit och vara trevlig (...förlåt, snälla 'tant A'! 😔), ville bara sitta hemma och gråta... över 'allt'...
Pratade med min lilltjej och hon tyckte vi skulle ta en promenad ute i solen och det gjorde vi... Vi åkte ut till Lilla Aska, för att gå Askaleden... Vi hittade nog inte den riktigt, men kom fram till en underbar liten sjö ('Blå Lagunen'...?!), där vi var för kanske tio år sedan med hundarna, de fick simma då... ❤
Vi satte oss i sanden och pratade länge, så skönt... ❤
Vilket väder!! ☀️ Fantastisk 'medicin'...
 
Jag är hemma nu, men ska bara byta om till träningskläder och packa en väska... Jag hoppar över kören ikväll, känns viktigare för mig just nu att vara med 'nära&kära', min lilltjej idag då! ❤ Vi tänkte i alla fall på på 'gymmet'! Sen stannar jag hos henne inatt, en 'sleep-over'!! Tack, min flicka! 😘
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0