Snö ❄️

Hej på er!
Har sovit ganska bra inatt ändå, drömmer väldigt mycket, om allt möjligt... Vaknade vid sju någon gång och tittade ut genom fönstret och det snöade!!! Suck, jag gillar inte den här årstiden något vidare, det är mest bara besvärligt... Fast det är klart, gnistrande vit snö, solsken och bra temperatur, det är fantastiskt vackert! 
 
 
Men på något sätt så blir världen svart/vit... 🙄 ...lite tråkigt... (sju år gammal bild som dök upp på Facebook...)
En skönare bild, somriga kläder och färger och fika, FIKA!! ❤ Min lilla Mamma...
Hörni, var försiktiga i snörusket, framför allt i trafiken! Jag stannar nog inne i min lilla mysiga stuga med brasa, ljus och kaffe! Min sköna musik i bakgrunden, kanske lite yogaövningar senare... Puss, alla!
❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0