'Poddar'... 🎧

HallÄ pÄ er!
 
Vilket fantastiskt vÀder!!
MĂ„ste bara sĂ€ga att, vad kul det Ă€r med 'poddar', eller podcasts, som det vĂ€l heter dĂ„, pĂ„ riktigt... Hehe, nja, jag Ă€r ofta en slowstarter nĂ€r det kommer till 'nymodigheter', men NU, nu har jag fattat galoppen!! 😍 Jag letar upp dem pĂ„ google, antingen söker jag pĂ„ ett Ă€mne eller om det Ă€r en sĂ€rskild person, som jag vet har gjort en pod... Fick tipset att lyssna pĂ„ Mia SkĂ€ringer och Anna Mannheimer, och det var roligt!! 😂 Stavade pĂ„ i tvĂ„ timmar och lyssnade pĂ„ tvĂ„ avsnitt!! Skrattade högt mest hela tiden! Tack, lilltjejen och dennes kompis M, för tipset! ❀
Naturligtvis Àr det ett extra plus om vÀdret Àr hÀrligt!
💚
💚
Nu har jag Àtit god lunch med min man, som jobbar hemma idag... Gjorde en vegetarisk lasange pÄ min tomat-auberginesÄs och bönpasta-plattor, gott!
FrÀsch fruktsallad med hemgjord vaniljsÄs till efterrÀtt!
 
Hörni, nu vilar jag en stund, rÀtt trött i ryggen efter att ha gÄtt sÄ lÄngt (...en mil?!!)... IkvÀll blir det yoga igen, med min lilltjej!
💚💚💚
Puss&Kram!
 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet pÄ en, nu liite Àldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0