Ljus, batterier och vinterdäck...

Hej på er!
Åkte ut en sväng till Mamma, kände att jag ville vara där ensam en stund... Ljuset från igår brann fortfarande, men jag tände ett litet till... ❤
Hade klätt mig varmt med vantar och mössa och när jag står där vid ljusen, så kände jag en liten rörelse i pannan, liksom i mösskanten...?! 🙄 Jo, jag vet, jag letar efter henne hela tiden, vill att allting ska vara något hon försöker visa mig... 😔 ...nja, om det nu var mamma som rörde vid mig eller inte, hur ska man veta...?! 
Skulle vilja få ett 'tecken' där man känner säkert att det var något...
...jaja...
Efter Lilla Aska, åkte jag ut till Rejmes och bytte batterier i bilnycklarna, de har varit dåliga länge... Sen in på EuroMaster och fick bytt till vinterdäck!
Ännu ett möte på eftermiddagen, sen får vi se om det blir lite välbehövlig gympa ikväll...?! Mannen har bokat spinning! Nu, en dusch! Hej Mors!
Hanna Karlsson
2017-11-07 @ 10:15:50
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Hoppas att du får en fin dag!Jag tycker det är fint att tänka på såna rörelser du beskriver som en hälsning från den som inte finns mer.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0