Julfest-klänning! 🤶🏻

Hallå där!
 
Efter sovmorgon och kaffe i sängen, packade vi matsäck/frukost och åkte ut till Vidingsjö motionsspår... det regnade 'småspik', men det skulle inte stoppas oss!! 😬 Vi började på 5km-spåret, lurar i öronen och varsin 'podd' utefter intresse, och så knatade vi på... Vädret blev snabbt bättre och paraplyna behövde vi aldrig... Efter ungefär halva, satte vi oss på en bänk, mitt i skogen, och plockade fram vår frukost, sååå mysigt och sååå gott! Glömde helt bort att fota, var så upptagen med vår utflykt, härligt! 😍
Hem och duscha och in till stán, mannen ville låna en bok på 'bibblan'... vi fikade där också! Morotskaka, men inte det där goda uppepå, vaniljvisp vid sidan om... Nja, ingen '100-poängare', jag åt bara halva... 
Köpte mig en yoga-matta! Super! Nu väntar jag bara på min bok om Healing Yoga!
Så var vi in på Myrorna och...?!! 😳 Klänning till mannens Julfest i Göteborg fixat! 👍🏻 Haha, billig peng och satt perfekt! Skönt när 'problemen' är enkla att lösa! 😉
Nu en helt annan sak... Fick den här bilden från en barndomsvän... Jag hade en period när jag ritade Kalle Anka, njo, jag ritade mycket och jämt, när jag var yngre... Den här gjorde jag i träslöjden i 6:an...
...och tydligen gett bort i present! 😬 Det konstiga var att jag berättade om den för min man, inte alls länge sedan, och undrade också vart den tog vägen...?! Nu vet jag... hehe...
Vi har varit på teater ikväll, faktiskt den bästa och roligaste hittills! Skrattade gott och mycket!! 😂 Efteråt tog vi en drink på 'Storan', men åkte snart hemåt för lite glüwein, pepparkaka och ädelost, gott! Snart är det Jul, hörni! ❤



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0