Göteborg! 💙

Hej, alla!
Och förlåt, för att jag inte skrivit på ett tag, men har behövt en liten 'timeout', från allt... Bestämde hastigt att följa med min man ner till Göteborg i måndags eftermiddag/kväll, han jobbar ju här nere några dagar varje vecka...
*Feskekörka
Det har varit fantastiskt skönt! Jag har promenerat hela dagarna, nedåt stan (vi bor uppe i Majorna), ätit gott, shoppat lite, tittat på folk, njutit av lugnet av att inte ha några 'måsten'... jodå, åkt spårvagn också!
💙
*Armband med min stjärnbild, har halsbandet i samma serie, köpt i Haga
*Churros
På kvällarna har min man och jag umgåtts, ätit, gått lite på stan...
...och på bio ("All inclusive", bra och rolig film! 😂)!
Utöver det har jag läst och vilat, på vårt sköna hotell! I eftermiddag åker vi hemåt, men redan nästa vecka åker jag ner igen, med tåget! För till nästa helg är mannens företags Julfest, på Liseberg! Det blir nog trevligt! Sen stannar vi över helgen och hittar på något kuligt! Lite minisemester, underbart!
 
Nu i helgen väntar lugnet på Landet, totala motsatsen mot 'myllriga' Göteborg!
💙💙💙
Puss på er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0