Effektiv förmiddag...

Skippade 'Friskis&Svettis' imorse och gick ut i solen istället, med Mammas stavar... Med en podd i lurarna trampade jag på i ca en och en halv timme, jätte skönt! ❤ När jag kom hem åt jag en chiapudding och ställde mig sen i tvättstugan med veckans strykning... ✔️ Check
Sen, helt otroligt 😳, men jag packade ihop en hink med trasor, svamp och avfettning/schampo/vax...
...och drog till biltvätten!! Oh, my God!!
Mhm, jag är nöjd! 😍 ✔️ Check på den också!!
Sen var det gott med lunch! Hade rester av laxpasta, men hällde på lite av min tomat-auberginesås och mycket ost, mums! ✔️ Check check!
 
Hörni, nu är jag väl värd att slänga mig på 'sofflocket' en stund?! 😉 Min kropp är rätt mör, jobbigt att tvätta bilar... 🙄



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0