Bättre ❤

Hej, hej!
Åt en sallad och lite yoghurt i går kväll, sen gick jag på yoga! 
 
Idag har jag varit hos frissan, hos snälla tant L 😉, sen efter lunch var jag tillbaka till min 'pratare' och gick igenom vissa saker, så nu känns det faktiskt mycket bättre! Jag vågade och jag gjorde det för Mig...! ❤
Ja, alltså, jag älskar mina barn, min man, livet... det gör jag, men jag måste försöka lära mig att älska mig själv också... jag trodde jag gjorde det... 😔 Fina blommor, goda hallon och tända ljus, nu njuter jag en stund under värmefilten... för det är jag värd!! ❤ Ikväll blir det skön yoga igen, med lilltjejen!
 
TACK också, min bästaste barndomsvän, för att Du är den Du är!! 😘
                                Puss på Er alla!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0