Tisdag...

Hej och godmorgon!
Ganska lugn natt, hundfrukost halv sex, överkomligt... 
God grekisk middag igår, med födelsedagsglass till efterrätt, sen tittade vi på 'Hundraettåringen...' med Robert Gustavsson... Jag tyckte mycket om boken, 'Hundraåringen', när jag läste den, men filmerna är jag inte särskilt förtjust i alls... tycker de är lite too much... sen mumlar han så, gubben, så jag har svårt att höra vad han säger...
Jaja... Hjälpte lilltjejen med lite fotvård och fick ryggmassage tillbaka! Bra deal! 👍🏻
Sen ville hon göra sån svart mask mot pormaskar, men fegade ur!! Jag fick göra själv! Nja, inte är den skön att dra loss... 😨
Sista Allsången ikväll, inne i stán, men funderar på att 'hoppa' den... har ju varit med på två... Kanske blir det en lugn 'meditations-dag' idag... 💙 Hörs, hörni, nu blir det kaffe i alla fall!
Anonym
2017-05-24 @ 16:27:16

Oh sån mask har jag med viljat testa. Var den bra 😀?

Anonym
2017-05-24 @ 16:28:26

Sådan mask har jag med viljat testa. Var den bra? 😀

Svar: Jodå, men behöver nog göra lite mer regelbundet för att få bort mer... men det gör ont... 😨
Pia




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0