Lat dag...

Hej, hej!
Jo, idag har vi inte gjort mycket... tvättmaskinen har i och för sig rullat, men i övrigt, inte mycket... Lilltjejen var här under dagen och hon intervjuade mig inför ett skolarbete, det var kul! Ätit lunch har vi gjort tillsammans...
Sen har jag beställt en bikini-bh... Ute på Landet går jag i bh och shorts när vädret är fint, men kanske är det trevligare med en bikini-bh...?! Snygg, tyckte jag...
Skjutsade hem ssk:n för en stund sedan, hon skulle jobba ikväll... Åt en 'lat-middag'... 😳 Har alltid gillat att äta 'rå' korv, inte tillagad, gottigotti! Och vattenmelonen som var kvar sen tidigare idag, även drickan sen förut... hehe, och minimalt med disk! 😁
Men imorgon väntar en fulltecknad dag igen! Tvätt- och stryk-, bakning på sjukhuset, rabarberkaka med vaniljsås, och på kvällen ska jag på FOTBOLL med min kompis! Kuligt vá?! Och så mina hundpromenader däremellan... Sen är det låååånghelg, hörni, igen! ❤ Toppen!
Så, vi hörs imorgon!
⚽️⚽️⚽️
 
Anonym
2017-05-24 @ 16:26:14

Jättekul 😀




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0