Gammal tant...

Väcktes halv fem (nja, egentligen fyra, men lyckades hålla henne en stund...) och gav doggsen frukost... Ont i hela kroppen, t o m huvudet... kan man ha träningsvärk även där...?! 😬 Jaja, lite Alvedon, öppnade fönster och sen gick jag och la mig igen... somnade på 'två röda'! Vaknade igen vid åttatiden...
...och satte mig på altanen... alltså, ÄNTLIGEN!! ☀️ 
Nja, även om jag känner mig rätt gammal och sliten idag, så kommer det liksom vågor av 'LYCKA' emellanåt! ❤ Jag känner mig glad, nöjd, tillfreds med livet... ❤ ... jag har det fantastiskt! Jo... och det måste man ibland stanna upp och 'ta in'... vara tacksam för... Det som är negativt, får man snabbt stoppa i 'burken' och skruva på locket... i alla fall det man faktiskt inte kan göra så mycket åt, ingen idé att älta...
 
Så idag TACKAR JAG LIVET och plockar fram dammsugaren...
❤❤❤
/Den glada HEMMAFRUN! Puss&Kram
 
Ps. Sjunga i kör är bästa lycko-medicinen, vetenskapligt konstaterat!! 👍🏻 Ds.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0