'Bararber'... 🙄

Hej pÄ er!
Vilket fantastiskt vĂ€der! ☀ SĂ„Ă„ skönt ute nu, knappa +20 grader med lite lĂ€tt vind! Och alla vackra gröna nyanser och syrĂ©nerna som börjar slĂ„ ut!!! Åh, hĂ€rligt! Fast hundarna tycker det Ă€r för varmt, redan...
FĂ„tt lite gjort hĂ€r pĂ„ morgonen, strykning, bĂ€ddat rent i sĂ€ngen och sĂ„ förberedelser för min bakning pĂ„ sjukhuset... jo, jag 'bakade' rabarberna med lite muscovadosocker i ca 15 minuter i ugnen, för att de inte ska vara för hĂ„rda i kakan sen... riven mandelmassa pĂ„ toppen av kakan, för att kanske fĂ„ lite 'smulpaj-kĂ€nsla', fĂ„r se om det blir som jag tĂ€nker mig..., och sĂ„ vaniljsĂ„s till! đŸ‘đŸ» Somrigt och sött! đŸ˜Źâ˜€ïžâ€
Köpte liljor i mÄndags och de börjar slÄ ut, mmm, luktar sÄÄÄ gott!
Hm, jag hade prickiga strumpor pĂ„ mig ut... 😂
*Dab:ar
Hörni, ha en fantastisk dag, vi hörs kanske senare!
đŸ’™âšœïžđŸ’™âšœïžđŸ’™âšœïžđŸ’™
 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet pÄ en, nu liite Àldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0