Vila... ❤

Hej!
Lilltjejen var trött idag (jo, jag med...), så vi tog lite 'ledigt'... Tittade på 'Anastasia', Disney, trodde jag, men...?! I alla fall, en av mina absoluta favorit-barn-filmer, den är såå bra, och vilken musik! Mysigt att ligga i sängen med alla varma hundar och se på film! ❤
 
Men nu har den lilla åkt hem och vi var förbi mormor, Maia och jag, och gav Maia sin andra fästingtablett... Imorgon ska Maia få vara hos mamma några timmar på dagen, när vi åker till Norrköping för att fira födelsedag (återkommer om det!)... Mamma hade gått en liten promenad idag med en väninna, och tyckte det kändes väldigt bra! 😍 Skönt att höra!
 
Nu måste jag bädda rent i sängen... bl a... 🙄
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0